Intrebari si raspunsuri Suport Tehnic
Ce inseamna Suport Tehnic?
Prin serviciul de suport tehnic se intelege rezolvarea problemelor aparute la unua dintre serviciile cumparate.
Prin ce metode pot sa cer suport tehnic?
Puteti cere suport tehnic prin telefon, prin formularul de suport tehnic si prin email.
La ce numere de telefon pot sa cer suport?
Numerele de telefon dedicate suportului tehnic sunt: 0264 450 544 si 0755 636 598.
Pe ce adresa de skype pot sa cer suport?
Adresa de skype este: okkwebmedia.
Unde gasesc formularul de suport tehnic?
Formularul de suport tehnic gasiti pe acest link.
Prin care adresa de email pot sa cer suport?
Puteti cere suport pe adresa de mail: tehnic@okkwebmedia.ro, mentionand serviciul si problema.
Pot sa primesc suport tehnic gratuit pentru serviciile de realizare website?
Da, in functie de pachetul de realizare website ales o perioada determinata primiti suport tehnic gratuit.
La serviciul de realizare website prin suport tehnic ce se intelege?
Daca intampinati probleme in folosirea, utilizarea websiteului sau a panoului de administrare puteti cere ajutor (suport tehnic).
Oferiti mentenanta website cu plata?
Da, dupa expirarea perioadei gratuite de mentenanta putem sa va oferim abonamente de mentenanta cu plata. Detalii aici.
Serviciul de mentenanta website se acorda pe baza de contract?
Da, serviciul de mentenanta website se acorda pe baza de contract de prestari servicii.
In cat timp primesc raspuns la un ticket sau email in care solicit suport tehnic?
In cazul in care aveti un serviciu activ la firma noastra atunci in max 1 zi lucratoare (media de raspuns in cadrul orarului de suport este de 1-2h).