Intrebari si raspunsuri Suport Tehnic

Intrebari Suport Tehnic.

Ce inseamna Suport Tehnic?

Prin serviciul de suport tehnic se intelege rezolvarea problemelor aparute la unul dintre serviciile cumparate.

Prin ce metode pot sa cer suport tehnic?

Puteti cere suport tehnic prin telefon, prin formularul de suport tehnic si prin email.

La ce numere de telefon pot sa cer suport?

Numerele de telefon dedicate suportului tehnic sunt: 0264 450 544 si 0755 636 598.

Pe ce adresa de skype pot sa cer suport?

Adresa de skype este: okkwebmedia.

Unde gasesc formularul de suport tehnic?

Formularul de suport tehnic gasiti pe acest link.

Prin care adresa de email pot sa cer suport?

Puteti cere suport pe adresa de mail: tehnic@okkwebmedia.ro, mentionand serviciul si problema.

Pot sa primesc suport tehnic gratuit pentru serviciile de realizare website?

Da, in functie de pachetul de realizare website ales o perioada determinata primiti suport tehnic gratuit.

Pentru serviciul de gazduire se acorda suport tehnic?

Da, se acorda suport tehnic gratuit pana la expirarea pachetului cumparat.

La serviciul de realizare website prin suport tehnic ce se intelege?

Daca intampinati probleme in folosirea, utilizarea websiteului sau a panoului de administrare puteti cere ajutor (suport tehnic).

Prin suport tehnic se intelege si schimbare de design?

Nu. Dupa ce a fost predat siteul prin suport tehnic nu se schimba designul siteului. Schimbarea designului necesita cost suplimentar.

Prin suport tehnic se intelege si schimbarea structurii siteului?

Nu. Dupa ce a fost predat siteul prin suport tehnic nu se schimba structura siteului. Daca doriti acest lucru se face contra cost.

Aveti si serviciul de administrare website?

Da, avem si serviciul de administrare website. Mai multe detalii gasiti aici.

Serviciul de administrare website se acorda pe baza de contract?

Da, serviciul de administrare website se acorda pe baza de contract de prestari servicii.

Care este perioada maxima de rezolvare ticket si/sau suport tehnic?

Perioada maxima pentru suportul tehnic gratuit este de 2 zile lucratoare. Pentru cel cu plata, de maxim 1 zi lucratoare.


Pentru mai multe detalii vizitati sectiunea de suport tehnic.

 
 

Important! Folosim Cookies. Navigand pe site va exprimati acordul folosirii acestora.