Oferim solutii b2b pentru firmele care au nevoie de sisteme automatizate de gestiune clienti, urmarire oferte, revanzare produse.
Platforma b2b are integrat module si functii suplimentare fata de un magazin online standard, astfel clientii tai beneficieaza de preturi personalizate, stocuri proprii si alte avantaje.
Gestiune clienti b2b si b2c intr-un mod foarte usor, filtrare avansata, adaugare documente (facturi, contracte, garantii, etc), setare termene de plata, trimitere notificari si emailuri, totul in sistem cloud.
Management clienti
Aprobare clienti
Gestiune pret
Sistem feed
Facturare
Sisteme de plati
Sistem notificari
Management documente
Conectare ERP
Cateva caracteristici al platformei B2B:
- adaugare grupuri de clienti
- preturi separate pentru clienti sau grupuri de clienti
- cont client pentru reseller
- aprobare / adugare manuala partener reseller
- sisteme de generare feed pentru afisare produse
- vizualizare stoc si pret numai pentru clientii aprobati
- descarcare lista produse in csv/xml
- sistem automatizat de preluare stoc/pret
- sistem de rapoarte
- conectare la sisteme erp
- gestiune individuala client/produs
- sistem de facturare
- management documente (ex garantii)
- multe alte functii personalizate.
Ai nevoie de o solutie personalizata numai pentru firma ta? Trimite-ne un brief, analizam si revenim cu o oferta personalizata.